tisdag 12 januari 2016

Skit, pest och pina😁

Trött pĂ„ det mesta i mitt liv just nu. MĂ„ste hitta ett intresse och ett nytt jobb. Var finner man detta utan sjĂ€lvdisciplin? Kan inte folk plocka upp sin skit efter sig. Jag Ă€r 2 barnsmamma och dem sköter sig bĂ€ttre Ă€n vuxna mĂ€nniskor. Dem jag pratar om Ă€r dem som jag trĂ€ffa varje vardag, minst 7 timmar. Hade en dispyt pĂ„ jobbet igĂ„r och idag har jag backat helt. Jag Ă€r inte ens talförd. KĂ€nns dĂ„ ganska skönt att bara skriva ner det i en blogg. MĂ„ste man sĂ€ga till folk 15 gĂ„nger och sen fĂ„r man göra det sjĂ€lv utan att det hĂ€nt nĂ„got. Det blir jag sĂ„ förbannad över sĂ„ jag inte vet vart jag ska ta vĂ€gen...😁😁😁. Nu ska jag svĂ€lja det och gĂ„ vidare för annars kasserar jag hela denna dagen med. SĂ„ good luck, happy people.😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar